powered by

Τα μυστικά επιτυχίας του content marketing

H δημιουργία περιεχόμενου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι σε μια στρατηγική μάρκετινγκ που οι εταιρείες καλούνται καθημερινά να υιοθετούν με στόχο την προώθηση του brand και βεβαίως την αύξηση της κερδοφορίας. Ωστόσο, συστατικό στοιχείο για την επιτυχία του content marketing δεν αρκεί μόνο η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, αλλά το περιεχόμενο που αναρτάται στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να έχει συνέχεια και συνέπεια.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης, η δημιουργία περιεχομένου με συνέχεια και συνέπεια αποτελεί ζωτικής σημασίας για την επιτυχία καθιέρωσης του brand. Σύμφωνα με τους ειδικούς, δεν θα πρέπει να θεωρείται κακή ιδέα η χρήση παρόμοιας φύσεως περιεχομένου που δημοσίευσαν άλλες επιχειρήσεις. Ωστόσο, αυτό που θα κάνει την διαφορά είναι ο τρόπος με τον οποίον δημιουργείται και κοινοποιείται το περιοχόμενο. Ποια είναι λοιπόν μερικά μυστικά του content marketing που θα κάνει ένα brand να ξεχωρίσει;

Γράψτε και δημοσιεύστε για τον πελάτη σας

To content strategy είναι πιο επιτυχημένo αν γνωρίζετε τον πελάτη σας ή τα χαρακτηριστικά του κοινού που θέλετε να προσελκύσετε. Εάν όντως γνωρίζετε πολύ καλά τα χαρακτρηστικα του πελάτη πελάτη σας, θα είναι πιο εύκολο για εσάς να δημιουργήσετε περιεχόμενο με συνέχεια και συνέπεια, καθώς γνωρίζετε τι ανάγκες του και τι είναι αυτό που ζητά από εσάς.

Πηγή έμπνευσης

Η ζωή προσφέρει απεριόριστες ιδέες για περιεχόμενο. Για παράδειγμα, μπορείτε να τραβήξετε φωτογραφίες από την καθημερινότητά σας και να τα συνδυάσετε με το όραμα και την αποστολή του brand.  

Εκ των προτέρων σχεδιασμός

Μία ακόμη συμβουλή των ειδικών στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η διατήρηση λίστας με ιδέες που έρχονται αυθόρμητα. Στη συνέχεια, μπορεί κανείς να τις καταγράψει σε ένα ημερολόγιο περιεχομένου χρησιμοποιώντας πλατφόρμες project management σας όπως το Asana ή το Ημερολόγιο Google.

Προσδιορίστε το καλύτερο μέσο

Το να έχετε μια λίστα θεμάτων ή ιδεών για το περιεχόμενό σας θεωρείται ιδανικό. Όμως εξίσου σημαντικό θεωρείται και η ανάρτηση του περιεχομένου στη σωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανάλογα με το κοινό στο οποίοι θέλετε να απευθυνθείτε. Αφιερώστε χρόνο για να επιλέξετε τη σωστή μορφή δημοσιοποίησης του περιεχομένου, ανάρτηση ιστολογίου, banner ή σύντομο βίντεο, ώστε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Παρακολουθήστε στενά τις νέες τάσεις

Προς τα πού κινείται η αγορά; Μια επωνυμία που θέλει να έχει επιρροή πρέπει πρώτα απ’ όλα να γνωρίζει το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται, καθώς και τα χαρακτηριστικά ή ακόμη και το στυλ που θέλει υιοθετεί ο σημερινός καταναλωτής.

Διακεκριμένοι ομιλητές θα παρουσιάσουν και θα αναλύσουν ενώπιον του 9ου Advertising, Marketing & Communication Conference τις νέες τάσεις και πρακτικές που αναδύονται στον τομέα του marketing και της διαφήμισης, τη νέα πραγματικότητα καθώς και τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές που θα πρέπει να ληφθούν υπόψη για μελλοντικές εκστρατείες.

Ανάμεσά τους και η Global Brand Director της Nestlé, Alessandra Montrasio, που θα επικεντρωθεί στην αξία της στρατηγικής περιεχομένου με συνέχεια και συνέπεια. Στέλεχος του Global Μarketing και με πάνω από 15 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των FMCG, η Montrasio είναι ευρέως γνωστή στο εξωτερικό για το ταλέντο της στο storytelling καθώς και εξειδικευμένες γνώσεις που διαθέτει στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

To Συνέδριο, που έχει καταστεί πλέον θεσμός, απευθύνεται σε στελέχη και διευθυντές μάρκετινγκ, Brand Managers, διευθυντές πωλήσεων, ιδιοκτήτες εταιρειών, CEOs, Γενικούς Διευθυντές, Υπεύθυνους Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και Διευθυντές εταιρειών και οργανισμών σε όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας. Εξαιρετική ευκαιρία αποτελεί και για τους  επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφημιστικά γραφεία, συμβούλους μάρκετινγκ και ειδικούς σε θέματα προώθησης, διαφήμισης και επικοινωνίας. Απευθύνεται επίσης σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στα τμήματα εμπορικού των ΜΜΕ τους. Ευπρόσδεκτοι είναι και επαγγελματίες από τμήματα UX, design, tech, front-end και δημιουργικών.

Πληροφορίες

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική γλώσσα. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το περιεχόμενο του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ

Για να δηλώσετε συμμετοχή στο Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγoί (μέχρι στιγμής): ImarComms, KEAN

Υποστηρικτής (μέχρι στιγμής): OJO

Με τη στήριξη: Κυπριακός Οργανισμός Εκδοτών Διαδικτύου (ΚΟΕΔ), Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), Σύνδεσμος Διαφήμισης–Επικοινωνίας Κύπρου (ΣΔΕΚ)

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha TV Kύπρου, περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τ: 22505555 │ Φ: 22679820 │ email: events@imhbusiness.com

Μπορείτε επίσης να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Εκτόξευση για τις δραστηριότητες υπηρεσιών πληροφορίας τους πρώτους εννέα μήνες
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού
Γιόρτασε την συμπλήρωση 55 χρόνων παρουσίας και δράσης στο νησί μας η ΟΠΑΠ Κύπρου (pics)
Ανησυχία ναυτικών πρακτόρων για ιδιώτες στο λιμάνι Λάρνακας-«Απόφαση που δεν εξυπηρετεί…»
Ιδανικός τόπος για να ζει και να εργάζεται κανείς η Κύπρος...Η ισορροπία για τους non-doms και τις οικογένειές τους
Στρατηγικό σχέδιο για βελτίωση και αναβάθμιση της ανώτερης εκπαίδευσης στην Κύπρο
Διεθνές επιχειρηματικό κέντρο με ελκυστικό περιβάλλον για εταιρείες και ξένες επενδύσεις η Κύπρος
Η νηνεμία μετά την θύελλα και ο απολογισμός Παναγιώτου...Ομαλότητα στο σκυρόδεμα, σταθερότητα στα ξενοδοχεία
Το πλαίσιο non-dom και γιατί αποτελεί προορισμό επιλογής για τους HNWIs και τις οικογένειές τους η Κύπρος
Γιώργος Παντελή: Αναβαθμίσεις για την κυπριακή οικονομία και ευκαιρίες για διεθνείς επενδυτές